Dag 12 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van beverdam - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van beverdam - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: webmaster

06 Mei 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen werd de familie laat wakker, maar gelukkig zouden we een uur extra hebben ivm een andere tijdzone. We hadden een mooie route en waren na 275 km rond 13.00 uur in Las Vegas. Daar eerst de auto opgehaald. Het Alamo adres klopte alleen niet en waarschijnlijk daar ook wat schade aan de camper opgeloopen toen we te kort langs wat bomen gingen. Het dakje van het toilet is nu niet meer helemaal dicht. Wel balen en zo zie je maar weer dat als je aan het zoeken komt je even vergeet dat je met het gevaarte op stap bent. Alamo bleek iets verderop te zitten bij een megagroot verhuurcenter van alle verhuurders. De auto was snel geregeld en ik kon kiezen uit 5 stuks binnen de kleine klasse. We hebben nu een kleine Chrevolet, 3 deurs met alles erop en eraan. Van achteren lijkt het wel een Ferrari. We hebben de auto twee dagen. Jolanda moest met de camper door Las Vegas rijden naar de camping. Dat ging prima en de camping is hier erg luxe. Niet te vergelijken met een camping in en park wat ruim is, maar hier van alle gemakken voorzien. Ook zwembad een een leuke speelplaats op strandzand voor Tim. We hebben tussen de middag een heerlijk broodje bij Subway gekocht. Heerlijk met tonijn en Tim met kaas en ham. Ruud heeft even het internet geregeld en Jolanda heeft de camper schoongemaakt en is later met Tim gaan zwemmen. Om 18.00 uur zijn we vertrokken naar Treasure Island en daar konden we de auto in een grote parkeergarage zetten. De show van Treasure Island met piraten die we Tim beloofd hadden bleek in 9 jaar tijd wel wat te zijn aangepast in de uitvoering. De ene boot bestond uit schaarsgeklede piraten'meisjes' (volgens Tim) en de andere uit de 'echte' piraten. We zijn dus al snel maar weer verdwenen naar de nabij gelegen Fashion mall. Daar heeft Ruud een iPod Touch gekocht, de iPhone was helaas uitverkocht. Maar echt erg vond hij dat ook weer niet. Een telefoon heeft hij al. Bij de Sony shop een DM-port voor de iPhone gekocht en we zijn weer compleet. Bij Treasure Island wel naar het buffet geweest. USD 21 voor volwassenen en USD 15 voor Tim. Tim heeft een halve pizza gegeten en Ruud en Jolanda zijn ook diverse keren een bordje wezen vullen. Als toetje lekker ijs en vruchten. Toen naar buiten voor een show bij Bellagio. Dat was erg mooi alleen was Tim bij de eerste tonen en stralen (waterfonteinen) erg bang, terwijl hij daarvoor naar een drakenshow wilde. Hij heeft zich kranig gedragen en nadat we de auto weer hadden sliep hij na enkele minuten. Eenmaal op de camping wilde hij direct al weer een filmpje kijken en is hij klaarwakker lijkt het wel. Het is hier inmiddels 00.21 uur, middernacht dus. Welterusten en werk ze daar in NL.

• 06 Mei 2008 - 11:24

Pieter:

Nou, dat werken hier in NL dat wil niet zo lukken hoor, met als die reisverhalen die voorbij komen. Af en toe droom ik helemaal weg jullie richting op... De foto van Antelope Canyon is erg mooi! Goed gedaan. Ben uiteraard erg benieuwd naar de andere foto's. Vooral die van Tim want die heeft er met zijn 500 foto's wel veel werk van gemaakt.
    Debby is inmiddels terug uit Miami en heeft maar 5 paar schoenen gekocht, dus d'r is voor mij nog geld over....voor een ijsje ofzo. Veel plezier in Las Vegas en als het even kan, neem dan die Dodge Viper mee die we verleden keer moesten laten staan in dat casino.

Groeten! Pieter

• 06 Mei 2008 - 17:40

Mama:

wat een lang bericht deze keer en de foto's zijn ook super mooi. Ik heb even samen met tante Janny gekeken want we moeten zo naar de verjaardag van oom Henk 65 jaar groot feest, tante Janny heeft het erg in de rug heel vervelend. Het is hier ook prachtig weer. Donderdag gaan papa en ik een grote fietstocht maken bij leven en welzijn. Genieten jullie er nog een paar dagen van.

Groeten en liefs van ons

• 06 Mei 2008 - 20:18

Gerard:

Volgende keer toch maar een iets kleinere camper? Nou ja, je merkt het wel.
    Leuk om telkens iets van jullie te lezen, maar heb je dan thuis nog wel wat te vertellen? Geniet er deze paar dagen nog even van. Alvast een goeie terugreis. Kom heel weer terug!

• 07 Mei 2008 - 19:23

Fam Mattiesing:

Ha lui,

Wat geweldig jullie verslagen en foto's. Ik zie het al helemaal zitten. Moet lukken toch met z'n 5jes in die camper....Leone ziet er erg naar uit om weer met Tim te spelen. Geniet nog van de laatste dagen daar. Groeten van Johannes, Willemien en kids

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

USA voorjaar 2008

Onze eerste verre reis met kind.