Dag 2, krokodillen, strand en dolfijnen - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van beverdam - WaarBenJij.nu Dag 2, krokodillen, strand en dolfijnen - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van beverdam - WaarBenJij.nu

Dag 2, krokodillen, strand en dolfijnen

Door: RB

16 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Fort Myers

De kids waren vroeg wakker en niet super geslapen. Om zes uur in bad en wij daarna ook douchen. Om een uur of zeven ontbijten. Er was van alles te krijgen.

In de Everglades naar Gator Park geweest. We waren er om half tien en de eerste airboat vertrok om tien uur. Eerst nog even krokodillen bekeken en iets tegen de muggen gehaald. Oordoppen in (had ik donderdagavond ook moeten doen) en Noa had een hoofdtelefoon en reddingsvest. Was erg leuk en het ging soms erg hard. Paar krokodillen gezien waarvan enkele wel erg klein.

Toen in twee uurtjes door naar Naples. Jolanda en de kids sliepen. Het weer is bewolkt met af en toe zon maar wel een heerlijke temperatuur. In Naples wat meer zon. De auto geparkeerd en op de pier gekeken. Veel mensen waren vanaf de pier aan het vissen. In een keer zagen we vanaf de pier op 15 meter afstand een dolfijn. Onverwacht maar erg leuk. Er zwommen er zeker drie waarvan er twee zich regelmatig lieten zien. Helaas niet kunnen filmen. Toen lekker op het strand gelegen. Beetje wandelen, slapen en schelpen zoeken met de kids. Tim en Noa zijn veel in het water geweest. Daarna kon je je daar lekker afspoelen en zijn we naar ons hotel in Fort Myers gereden. De kids zijn met Laura gaan zwemmen en konden wij ff lekker douchen en de kamer opruimen/inrichten. Hotel is erg mooi.

Net even een steak gegeten, Laura kip en Jolanda spare ribs. De kids een hotdog, maar Noa viel al direct in slaap. Het was ook al bijna acht uur lokale tijd, 2 uur NL tijd. Nu ligt iedereen op een oor om tien uur.

Al met al een hele leuke dag. Als we nu redelijk goed slapen moet het morgen nog beter gaan.

Bij Gator Park ook nog een showtje gekregen en uitleg over diverse dieren zoals scorpioen, slangen en een dikke pad/toad. Jolanda was de grootste attractie want die begon direct te gillen en was voor de rest natuurlijk het haasje voor wat extra vermaak en keven in de brouwerij. Noa stond gewoon vooraan, krokodil of slang, maakte haar niets uit.

Laura heeft nog een krokodil vastgehouden.

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Myers

Actief sinds 13 Feb. 2008