Parken - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van beverdam - WaarBenJij.nu Parken - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van beverdam - WaarBenJij.nu

Parken

Door: RB

20 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Orlando

Maandag wilden we even uitrusten en rustig aan doen. Dus de hele morgen in het zwembad gezeten van het hotel. Erg mooi zwembad. Tim en Noa vonden het helemaal geweldig. Even een broodje gegeten en toch maar naar Seaworld gegaan. Erg leuke shows moet ik zeggen. Zeker de dolfijnenshow met allerlei acrobaten, schansspringers en zelfs vogels. Ook nog naar de show met honden, katten, duiven, varkens etc geweest. En veel is overdekt of zelfs binnen, gekoeld en wel.''s Avonds steak gegeten bij Longhorn. Noa viel weer in slaap voordat het eten kwam en dus weer niet gegeten. Wij hebben erg goed gegeten.

Volgende dag hebben de kids met Laura gezwommen en ik met Jolanda shoppen. Paar leuke dingen gekocht. Helaas niet zulke goede aanbiedingen als vorig jaar of in 2009. Orlando is toch wat meer gericht hierop denk ik. In de middag weer naar Seaworld. Met Laura nog een keer in de Manta en zei nog in Kraken. Tim en Noa deden met de buggy een achtbaan na. Erg grappig. Naar een show geweest met acrobaten en dans. Leek wel holiday on ice of een musical. Echt erg goed en mooi. De zeehondenshow was ook erg leuk, vooral die geschminkte gast die vooraf het publiek vermaakte door andere gasten voor gek te zetten. Ik had een zere buik van het lachen. Kwam een oud vrouwtje binnenschuifelen en liep hij er op dezelfde manier achteraan, maar wat meer overdreven. En nog naar de show met orca's geweest. Was ook leuk, maar sinds het dodelijk ongeval eerder dit jaar wordt er niet meer gezwommen met orca's. Bij de outlet wat gegeten maar de kids waren te moe om nog even te shoppen. Ik ben 's avonds nog even alleen geweest. Totale schade: 6 blouses, 3 broeken en een trui. En nog een stel onderbroeken. Timberland, Tommy hilfiger en Banana Republic. Ben er wel tevreden mee. Volgens Jolanda komt spul met rood in de mode, dat hoop ik dan maar.

Op woensdag naar Busch Gardens geweest. Dierentuin en pretpark in een. Erg leuk. Laura is in alle achtbanen geweest en ik in drie. De nieuwe Cheetah Run was erg leuk, ook weer apart met drie keer een versnelling. Waar je normaal tergend langzaam omhoog gaat ga je hier met 60 km/uur recht omhoog naar zo'n 40 meter. En weer recht naar beneden met 90 km/uur. Tim en Noa zijjn ook in diverse dingen geweest zoals vliegtuigjes, zwwfmolen, Mini achtbaan en mini wildwaterbaan. De hele dag er geweest en nu zijn de dames shoppen. Die moet ik na elven 23.10 uur dus weer ophalen. De kids slapen en ik meld het even bij de congierge dat ik even een half uur weg ben.

Met de kids gaat het goed. Noa wordt wel eens wakker en wil dan naar huis. Best zielig eigenlijk. Ze droomt dan nog half en denkt waar ben ik nu dan weer. Overdag is ze helemaal happy ennsamen met Tim soms ook erg ondeugend. Vanavond naar de Mac geweest. Hopelijk passen mijn nieuwe kleren mij nog.

Morgen alles weer inpakken en naar het waterpark Aquatica en eind van de middag weer naar Miami.

Groeten,

Ruud